توسعه بازاریابی و مدیریت کاربینان

مرجع تخصصی بازاریابی و مدیریت کسب و کار

توسعه بازاریابی و مدیریت کاربینان

مرجع تخصصی بازاریابی و مدیریت کسب و کار

شرکت مشاوره و توسعه مدیریت کاربینان، از سال ۱۳۹۵ با مشارکت جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته مدیریت فعالیت رسمی خود را به منظور تحقق اهداف مورد نظر متقاضیان آغاز نمود. فروشگاه آنلاین کاربینان نیز به عنوان مرجع تخصصی محصولات آموزشی مدیریت فروش، بازاریابی و کسب و کار راه اندازی و فعال است.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

سلام دوستان عزیز

اگر واقعا دنبال یک سایت مرجع برای کتابهای بازاریابی و فروش هستید مرجع بازاریابی و فروش کاربینان انتخاب خوبیه. درسته هنوز تعداد و تنوع کتابها تکمیل نشده اما فضای تخصصی سایت حس خوبی رو به شما منتقل می کنه.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۱۱
فرهاد دولتی

سلام دوستان
چند سالی است شرکت های فروش بیمه در ایران خیلی زیاد شدن به طوریکه تعداد شرکت های بیمه گذار از عدد 20 فراتر رفته لذا ضرورت توسعه و ترویج آموزش های حرفه ای را می طلبد. افزایش تعداد شرکت های خصوصی و اعطای نمایندگی به صورت گسترده از سوی شرکت های بیمه باعث شده تا اشتغال در این حوزه کمی از حرفه ای بودن فاصله بگیره. در ایران منابع آموزشی کمی در این خصوص منتشر شده که البته کیفیت این چند کتاب به نظر برای اشخاصی که قصد دارن نگرش حرفه ای نسبت به فروش بیمه عمر پیدا کنند کافی است.
در این پست کتابهای بازاریابی بیمه عمر که همگی با نگرش صنعت بیمه ایران نوشته شدن معرفی می کنم :
1-کتاب سیاره مشتری
هنر مشتری‌یابی در بیمه‌های عمر به سبک نانومارکتینگ نوشته حامد عسگری یکی از پروفروش ترین کتابهای بازاریابی بیمه عمر در صنعت بیمه ایران می باشد.
2-کتاب بارایابی حرفه ای بیمه
رویکرد بازاریابی مناسب صنعت بیمه ایران که مورد بحث کتاب بازاریابی حرفه ای بیمه است، بازاریابی رابطه ای است. کتاب متشکل از 4 بخش و 20 فصل می باشد.
3-کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر
کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر نوشته حمید امامی اینک به چاپ هجدهم خود رسیده و  در کنار سایر آثار وی به یکی از پرفروش ترین و بهترین کتابهای آموزشی بیمه عمر تبدیل شده است.

از لینک روی عناوین می تونید معرفی کامل هر کتاب رو مشاهده کنید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۶
فرهاد دولتی

سلام

شاید در هر حوزه کسب و کار که مشغول فعالیت هستید یا در یک رشته تحصیلی مشغول فعالیت هستید بارها ضرورت وجود یک مرجع تخصصی یا فروشگاه تخصصی رو احساس کرده باشید. در ایران تعداد زیادی از فروشگاهها چه فیزیکی و چه اینترنتی دایر شدن که در یک حوزه تخصصی فعالیت می کنن تا تمرکز بیشتری روی کیفیت مطالب و محصولات داشته باشند.

فروشگاه تخصصی بازاریابی به نام کاربینان ، یک وب سایت و فروشگاه مرجع در رشته مدیریت به ویژه گرایش های مدیریت بازاریابی و مدیریت کسب و کار است که به تازگی به جمع این قبیل مراجع تخصصی اضافه شد. در این مرجع تخصصی بازاریابی و فروش می تونید مطالب به روز در این حوزه رو مطالعه کنید و در فروشگاه این وب سایت به انواع کتابهای بازاریابی و سایر دسته بندی های حوزه مدیریت کسب و کار دسترسی پیدا کنید. امکانات دیه ای هم در وب سایت مانند خدمات بازاریابی از قبیل تدوین طرح بازاریابی و تدوین طرح کسب و کار و... وجود داره. سایر بخش های جذاب و کاربردی وب سایت هم به زودی اضافه خواهد شد. شما رو به دیدن این وب سایت خوب دعوت می کنم.

آدرس صفحه اصلی این سایت مرجع عبارت است :

https://www.karbinan.com/


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۳۱
فرهاد دولتی

مزایای طرح کسب و کار :

  • ایجاد یک نقشه راه مشخص برای دستیابی به اهداف
  • مشخص شدن برنامه کاری و تمرکز روی نقاط قوت و ضعف شرکت
  • تجزیه و تحلیل صنعت مورد نظر در طرح با بررسی فرصت ها و تهدید ها
  • شناسایی رقبا، شناخت مشتریان بالقوه و رفتار خرید آنها
  • تعیین استراتژی های بازاریابی با تدوین طرح بازاریابی
  • تحلیلی از درآمدها، مخارج و سودآوری طرح مشخص می شود
  • ایجاد بوم مدل کسب و کار
  • پیش بینی تهدید ها و کاستی ها برای جلوگیری از انحرافات و متعاقبا توقف پروژه
کاربردهای طرح کسب و کار :
  • بررسی امکان‌پذیری و توجیه‌ پذیری انجام یک کسب و کار
  • متقاعد کردن سرمایه گذاران برای جذب سرمایه و تامین مالی طرح
  • جلب اعتماد بانک ها و موسسات اعتباری برای اخذ تسهیلات طرح کسب و کار
  • جذب شرکای جدید
  • ابزاری برای مدیریت بهتر کسب و کار و نظارت و ارزیابی پیشرفت طرح با توجه به بیزنس پلن
  • عرضه سهام در بورس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۲
فرهاد دولتی

انواع تخفیف در مدیریت بازاریابی

1) تخفیف های مقداری: 

عبارت است از کاهش هایی در قیمت ثبت شده برای تشویق مشتریان به خرید مقادیر بیشتری از محصول. تخفیف ها بر اساس اندازه خرید یا ارزش یا تعداد واحدهای تعیین می شود. به دو دسته تقسیم می شوند: 

الف) تخفیف های غیر انباشتی: برپایه اندازه سفارش انفرادی یا جمعی است.معمولا تخفیف های مقداری غیر انباشتی مشتریان را تشویق به سفارشهای بزرگتری می کنند در نتیجه نسبت هزینه فروش به کل فروش کاهش می یابد و صرفه جویی های حاصل بین فروشنده و خریدار تقسیم می شود. 

ب) تخفیف های انباشتی: برپایه حجم کل خریدهایی است که طی دوره زمانی خاصی انجام شده است. مزایای این تخفیف ها برای فروشنده این است که مشتریان را به خود وابسته می کند. تخفیف های انباشتی در فروش محصولات فاسد شدنی مفید است.

2) تخفیف های تجاری: درمقابل وظایف بازاریابی که خریداران انجام می دهند به آنها پرداخت می شود.

3) تخفیف های نقدی: عبارت است از تخفیفی که به خریداران درمقابل پرداخت به موقع صورتحسابهای شان طی دوره زمانی معین پرداخت می شود.

4) تخفیف های ترفیعی: این نوع تخفیف برای برنامه های ترفیعی شرکت است. بازاریابان گاهی از تخفیف های غیر رسمی برای ترغیب به خریدار استفاده می کنند که به دو صورت است:

الف) خریدهای جایگزین یا معاوضه محصول کهنه بانو. 

ب) تخفیف های پس از فروش

5) تخفیف های جغرافیایی

منبع مطلب :  کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۳
فرهاد دولتی

پیچیدگی از مشخصات عصر حاضر است. همه ما در زندگی حرفه ای و شخصی مان با مسایل دشوار و ناگریزی روبرو می شویم و باید برای حل آنها چاره ای بیندیشیم. بسیاری از علمای علوم اجتماعی به خیال چنین چاره هایی بوده و کوشش زیادی در این راه مبذول داشته اند. هر چند این تلاش ها بی ثمر نبوده، ولی هریک با آفاتی نیز همراه بوده اند. ساده انگاری شایع ترین این آفات است. کتاب پنجمین فرمان پیتر سنگه تلاشی است در جهت شناسایی ریشه های تفکر ساده انگارانه مدیران و تبیین ناتوانایی هایی گه از این رهگذر سازمانها را گرفتار می کند.

کتاب پنجمین فرمان پیتر سنگه راه حلی جدید و اساسی برای درمان مسایل و مشکلات سازمان ها ارایه نمی کند.بلکه فراخوانی است به تفکر و تدبر و ترک ساده انگاری و پرهیز از فرضیه های همه شمولی که همواره پیروز می کنند. مخاطب کتاب تنها مدیران نیستند، بلکه تک تک ما می توانیم از اصـول و ضـوابط کلی آن در زندگی روزمره خود سود ببریم. هر چند برای کسانی که در پی تقلید و فـرار از تفکر هسـتند، مطالـب چندانی در آن نمی توان یافت. کتاب پنجمین فرمان ترجمه عنوان اصلی کتاب The Fifth Discipline می باشد.

مشاهده کتاب پنجمین فرمان در مرجع تخصصی بازاریابی و فروش کاربینان

پنجمین فرمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۶
فرهاد دولتی